Kadra Fundacji

Zajęcia z Podopiecznymi Fundacji WRÓĆ realizuje wysokokwalifikowana kadra terapeutów, fizjoterapeutów i asystentów, stale podnoszących swoją wiedzę w zakresie nowoczesnych metod terapii i rehabilitacji.


Zarząd i administracja Fundacji

Agata Borowiec – Prezes Zarządu Fundacji WRÓĆ

Joanna Włodarska – Dyrektor ds. organizacji i kontroli placówek

Agnieszka Mikołajczyk – Kierownik biura Fundacji

Bogumiła Bartnikowska – Kierownik biura projektów unijnych

Joanna Bąk – Specjalista ds. komunikacji


Dyrektorzy Placówek


Agata Borowiec – Dyrektor OREW w Jezierniku, terapeuta

Kwalifikacje

  • Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami (studia podyplomowe)
  • Oligofrenopedagogika (studia II stopnia)
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej
  • Instruktor Terapii Zajęciowej
  • Instruktor Koncepcji Halliwick
  • Instruktor rekreacji ruchowej – Hipoterapia

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Rehabilitacja Poznawcza i Neuroterapiia – przezczaszkowa stymulacja stałoprądowa
  • Eyefeel w komunikacji i edukacji
  • Metoda WerboTonalna Warsztaty Wprowadzające
  • Integracja Sensoryczna – diagnoza i terapia – stopień II
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej – stopień I
  • Opracowanie strategii AAC z wprowadzeniem działan korygujących
  • MNRI® –  Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych – poziom I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Kurs wprowadzający do metody Wideotreningu Komunikacji
  • Program BoardMaker&Speaking Dynamically Pro
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – stopień I, II, III
  • Obsługa Neuroformy – wsparcie rehabilitacji neurologicznej. Eksploatacja i stosowanie innowacyjnego systemu rehabilitacji
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna – Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – poziom I, II, III
  • System do oceny neuropsychologicznej i komunikacji pozawerbalnej C-Eye Pro
  • Wspieranie rozwoju i komunikacji dzieci niemówiących poprzez wykorzystanie technologii wspomagającej
  • Obsługa i zastosowanie oprogramowania wspomagającego komunikację Sym Word oraz Sym Writer
  • Koncepcja Halliwick – stopień I, II
  • Język migowy – stopień I
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Obsługa i zastosowanie oprogramowania wspomagającego komunikację Sym Word i Sym writer
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Wspieranie rozwoju i komunikacji dzieci niemówiących poprzez wykorzystanie technologii wspomagającej
  • Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi
  • Jak kwestionować programy pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą
  • Organizacja i Zarządzanie Oświatą

Anna Bartos – Dyrektor OREW w Lasowicach Wielkich, terapeuta

Kwalifikacje

  • Terapia pedagogiczna (studia II stopnia)
  • Edukacja niepełnosprawnych intelektualnie z terapią indywidualną (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Opracowanie strategii AAC z wprowadzeniem działań korygujących
  • Stosowanie TIK w doskonaleniu zawodowym i samokształceniu terapeutów i opiekunów
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – stopień I, II, III
  • Zastosowanie terapii wodnych w usprawnianiu osób z niepełnosprawnościami – teoria i praktyka
  • Zastosowanie terapii wodnych w usprawnianiu osób z niepełnosprawnościami
  • Diagnoza AAC
  • Zespół Downa i rzadkie anomalie genetyczne
  • Arteterapia

Anna Kosińska – Kierownik ŚDS, terapeuta

Kwalifikacje

  • Instruktor rekreacji ruchowej – Trener osobisty
  • Instruktor rekreacji ruchowej – Hipoterapia
  • Instruktor Aqua aerobik
  • Masażysta

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Zarządzanie projektami
  • Polski Język Migowy
  • Skuteczne i efektywne metody pracy z osobami z zespołem Aspergera
  • W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Efektywna komunikacja i zarządzanie zespołem
  • Prowadzenie treningów umiejętności społecznych z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
  • Jak pracować w zespole zdalnie?
  • Inkluzja społeczna osób z niepełnosprawnościami
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • MNRI® – Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych – część I
  • MNRI® – Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych – część II
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych- stopień I
  • MNRI® – Repatterning i integracja odruchów dysfunkcjonalnych i patologicznych
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Udział w konferencji „Śpiączka i stany ograniczonej świadomości. Komunikacja niewerbalna – możliwości i najnowsze rozwiązania”
  • Obsługa Neuroformy
  • Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna – stopień I
  • Integracja Sensoryczna wg Ayres' – Zastosowanie zasad Integracji Sensorycznej w praktyce pedagogicznej – stopień II
  • Integracja Sensoryczna wg Ayres' – Teoria Integracji Sensorycznej wg Ayres'
  • Masaż Shantala dla dzieci i dorosłych
  • Zastosowanie terapii wodnych w usprawnianiu osób z niepełnosprawnościami
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – stopień I, II, III
  • Kurs Organizacji Pomocy Społecznej
  • Zespół Downa i rzadkie anomalie genetyczne

Terapeuci


Sandra Binnebesel – terapeuta

Kwalifikacje

  • Logopedia ogólna (studia podyplomowe)
  • Pedagogika rewalidacyjna z wczesnym wspomaganiem (studia II stopnia)
  • Edukacja niepełnosprawnych intelektualnie z terapią indywidualną (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Sygnał na ciało wspomagające działania komunikacyjnego partnera
  • C-Eye i Eyefeel w komunikacji i terapii

Kinga Binnebesel-Burdzy – terapeuta

Kwalifikacje

  • Kulturoznastwo (studia II stopnia)
  • Edukacja niepełnosprawnych intelektualnie z terapią indywidualną (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Opracowanie strategii AAC z wprowadzeniem działań korygujących
  • Stosowanie TIK w doskonaleniu zawodowym i samokształceniu terapeutów i opiekunów
  • MNRI® – Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych – część I
  • MNRI® – Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych – część II
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych – poziom I
  • MNRI® – Repatterning i integracja odruchów dysfunkcjonalnych i patologicznych
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Program BoardMaker&Speaking Dynamically Pro
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Zastosowanie C-Eye w diagnostyce i terapii osób z głęboką niepełnosprawnością sprzężoną
  • Rola i zadania asystenta Hipoterapeuty w realizacje zajęć usprawniających dla osób niepełnosprawnych
  • Integracja Sensoryczna wg Aeyrs' – Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej
  • Integracja Sensoryczna wg Ayres' – Zastosowanie zasad Integracji Sensorycznej w praktyce pedagogicznej – stopień II
  • Obsługa Neuroformy – wsparcie rehabilitacji neurologicznej. Eksploatacja i stosowanie innowacyjnego systemu rehabilitacji
  • Terapia motoryki ręki uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną – ujęcie interdyscyplinarne
  • Metoda WerboTonalnam Warsztaty Wprowadzające
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – stopień I, II, III
  • Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy- stopień I, II, III
  • Masaż Shantala dla dzieci i dorosłych
  • Zastosowanie terapii wodnych i koncepcji Halliwick w usprawnianiu osób niepełnosprawnych – teoria i praktyka
  • Zastosowanie terapii wodnych w usprawnianiu osób z niepełno sprawnościami.
  • Diagnoza AAC
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – stopień I, II, III i IV
  • Zespół Downa i rzadkie anomalie genetyczne
  • Arteterapia

Katarzyna Bojarska – terapeuta

Kwalifikacje

  • Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
  • Pedagogika rewalidacyjna z wczesnym wspomaganiem rozwoju (studia II stopnia)
  • Pedagogika (studia I stopnia)
  • Asystent osoby niepełnosprawnej
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Integracja sensoryczna
  • C-Eye i Eyefeel w komunikacji i terapii
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych- stopień I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Masaż Shantala
  • Terapia motoryki ręki osób z niepełnosprawnością sprzężoną  – ujęcie interdyscyplinarne
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Diagnoza AAC
  • Dobór systemu komunikacji i konstruowanie pomocy ułatwiających porozumiewanie się

Justyna Cebula – terapeuta

Kwalifikacje

  • Tyflopedagogika (studia podyplomowe)
  • Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
  • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z elementami pracy socjalnej (studia II stopnia)
  • Filologia polska nauczycielska z terapią pedagogiczną (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Audio-Psycho-Fonologia – Trening Uwagi Słuchowej metodą prof. Alfreda Tomatisa – stopień I
  • Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej. Stosowanie wytycznych SI w praktyce pedagogicznej
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI®- Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych – stopień I
  • MNRI®- Terapia NeuroTaktylna
  • Masaż Shantala
  • Program BoardMaker&Speaking Dynamically Pro cz. 1, 2
  • Obsługa oraz wykorzystywanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień II
  • Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – stopień I, II, III
  • System do oceny neuropsychologicznej i komunikacji pozawerbalnej C-Eye Pro
  • Zapobieganie agresji wśród dzieci i młodzieży
  • Obsługa i praca z tablicą interaktywną

Martyna Krupińska-Chyba – terapeuta

Kwalifikacje

  • Neurologopedia (studia podyplomowe)
  • Wczesna interwencja logopedyczna (studia podyplomowe)
  • Logopedia (studia II stopnia)
  • Doradca dietetyczny
  • Doradca żywieniowy Wellness

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – stopień I i II
  • Diagnoza AAC
  • Język Migowy – stopień I
  • Integracja odruchów wzrokowo – słuchowych wg metody dr Swietłany Masgutowej
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Trener EEG Biofeedback- stopień I
  • Terapia NDT – Bobath
  • Koncepcja Halliwick – stopień I
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałby mówić a nie mogą

Danuta Ditter – terapeuta

Kwalifikacje

  • Pedagogika rewalidacyjna z wczesnym wspomaganiem rozwoju (studia II stopnia)
  • Pedagogika (studia I stopnia)
  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Rehabilitacja Poznawcza i Neuroterapiia – przezczaszkowa stymulacja stałoprądowa
  • Terapia poznawczo-behawioralna

Rafał Dorszewski – terapeuta

Kwalifikacje

  • Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia podyplomowe)
  • Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
  • Wychowanie fizyczne i sport (studia II stopnia)
  • Instruktor rekreacji ruchowej – Hipoterapia
  • Uprawnienia kierowcy busa

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy nauczyciela
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II

Sylwia Gliniecka – terapeuta

Kwalifikacje

  • Terapia Integracji Sensorycznej (studia podyplomowe)
  • Zarządzanie podmiotami leczniczymi (studia podyplomowe)
  • Surdopedagogika
  • Protetyk słuchu

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Eyefeel w komunikacji i edukacji
  • Audio-Psycho-Fonologia – Trening Uwagi Słuchowej metodą prof. Alfreda Tomatisa – stopień I
  • Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej. Stosowanie wytycznych SI w praktyce pedagogicznej
  • MNRI® –  Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych – poziom I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Masaż Shantala
  • Terapia motoryki ręki osób z niepełnoprawnością sprzężoną- ujęcie interdyscyplinarne
  • Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
  • Terapia ręki® – Funkcjonalne podejście do rozwoju małej motoryki PTR® – stopień I; Terapia ręki® – stopień II
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – poziom I, II, III
  • System do oceny neuropsychologicznej i komunikacji pozawerbalnej C-Eye Pro
  • Język migowy – stopień II
  • Alternatywne i wspomagające metody porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych
  • Dziecko z autyzmem ABC teorii i praktyki
  • Strategie zapobiegania i radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi – diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Analiza pracy terapeutycznej w zakresie wczesnych Strategii komunikacyjnych
  • Metoda 18 struktur wyrazowych pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • Wychowawca w placówce wypoczynku dla dzieci i młodzieży

Nina Kalinowska – terapeuta

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej
  • Pedagogika opiekuńcza
  • Pedagogika społeczno-rodzinna
  • Oligofrenopedagogika
  • Arteterapia
  • Przygotowanie pedagogiczne

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Sygnał na ciało – wspomagające działania komunikacyjnego partnera
  • 8 najczęściej popełnianych błędów przy IPET
  • C-Eye i Eyefeel w neurorehabilitacji 
  • Pomoc psychopedagogiczna w pracy z dziećmi i młodzieżą z zrachowaniami trudnymi z elementami profilaktyki społecznej
  • Metodyka prowadzenia zajęć indywidualnych i grupowych dla dzieci z podstawami adaptacji
  • Model aktywnej komunikacji w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji
  • Obszary Ekonomii Społecznej
  • Geografia w szkole
  • Biologia w szkole
  • Zabawy wzmacniające rozwój emocjonalny u dzieci
  • Gry i zabawy ruchowe dla dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym
  • Metody pracy z wychowankami placówek opiekuńczo wychowawczych w kierunku aktywnej integracji
  • Seksualność osób niepełnosprawnych
  • Edukacja plastyczna dzieci z zastosowaniem farb, plastelin i innych mas plastycznych
  • Bajkoterapia w pracy nauczyciela
  • Kurs wychowawcy kolonijnego

Wiesław Koszelak – terapeuta

Kwalifikacje

  • Socjoterapia (studia podyplomowe)
  • Pedagogika specjalna – edukacja i terapia osób z autystycznym spektrum zaburzeń (studia II stopnia)
  • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz Edukacja wczesnoszkolna (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Metodyka Terapii Zajęciowej z elementami socjoterapii i psychoterapii

Sabina Kozłowska – terapeuta

Kwalifikacje

  • Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (studia podyplomowe)
  • Resocjalizacja (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna – stopień I, II
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Diagnoza AAC
  • Język migowy – stopień I

Paulina Lengier – terapeuta

Kwalifikacje

  • Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
  • Pedagogika rodziny (studia II stopnia)
  • Wczesna edukacja z logopedią (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Lateralizacja a rozwój mowy
  • Motoryczni geniusze. Terapia ręki i grafomotoryka
  • Polski język migowy
  • W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych- stopień I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Program BoardMaker&Speaking Dynamically Pro cz. 1, 2
  • Obsługa oraz wykorzystywanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – stopień I, II, III
  • Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – stopień I, II, III
  • Komunikacja terapeuty z dzieckiem poprzez dotyk w „sensorycznym świecie”
  • Muzyczny dialog – wykorzystanie muzykoterapii we wspomaganiu komunikacji osób z niepełnosprawnością intelektualną

Piotr Mikołajczyk – terapeuta

Kwalifikacje

  • Pedagogika (studia I stopnia)
  • Instruktor rekreacji ruchowej – Hipoterapia
  • Uprawnienia kierowcy busa

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Hortiterapia
  • Trening Umiejetności Społecznych
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I

Martyna Popowicz – logopeda

Kwalifikacje

  • Logopedia (studia I stopnia)

Anna Sielezin – terapeuta

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • W jaki sposób obserwowac dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Trening Umiejetności Społecznych
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Alternatywne formy komunikacji w terapii i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
  • Zastosowanie terapii wodnych w usprawnianiu osób z niepełnosprawnościami

Anna Sominka – terapeuta

Kwalifikacje

  • Tyflopedagogika (studia podyplomowe)
  • Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
  • Pedagogika z elementami terapii pedagogicznej (studia II stopnia)
  • Pedagogika Opiekuńczo Wychowawcza i Socjalna ( licencjat)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Sygnał na ciało – wspomagające działania komunikacyjnego partnera
  • C-Eye i Eyefeel w komunikacji i terapii
    Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
  • Masaż Shantala

Sylwia Sommer – terapeuta, psycholog

Kwalifikacje

  • Przygotowanie pedagogiczne (studia podyplomowe)
  • Psychologia

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Socjoterapia i trening interpersonalny
  • Systemowe rozumienie rodziny cz. I
  • Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego
  • Wybrane techniki pracy terapeutycznej z dziećmi w wieku 6-10 lat, stosowane formy i ich ograniczenia
  • Trening Zastępowania Agresji (TZA) model pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą
  • Trening Umiejetności Społecznych dla osób z autyzmem

Aleksandra Śliwa – terapeuta

Kwalifikacje

  • Pedagogika rewalidacyjna z wczesnym wspomaganiem rozwoju (studia II stopnia)
  • Pedagogika (studia I stopnia)
  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Obsługa oraz wykorzystanie programu Mówik w terapii osób niemówiących
  • Integracja Sensoryczna
  • Terapia poznawczo-behawioralna
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Masaż Shantala

Wioletta Warszawska – terapeuta

Kwalifikacje

  • Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
  • Pedagogika – doradztwo, opieka i pomoc społeczna (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej. Stosowanie wytycznych SI w praktyce pedagogicznej
  • Program BoardMaker&Speaking Dynamically Pro
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością  – stopień I
  • Diagnoza AAC
  • Trener EEG Biofeedback – stopień I
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne – stopień I
  • Dobór systemu komunikacji i konstruowanie pomocy ułatwiających porozumiewanie się
  • Zakres zastosowania komputera oraz urządzeń specjalistycznych i oprogramowania dla osób z niepełnosprawnością
  • Makaton – program rozwoju komunikacji – stopień I
  • Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specjalistycznymi trudnościami w nauce
  • Jak pracować z rodzicami dziecka niepełnosprawnego
  • Aktywizacja społeczno-zawodowa osób głęboko niepełnosprawnych intelektualnie

Monika Wietrzyk – terapeuta

Kwalifikacje

  • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z elementami pracy socjalnej (studia II stopnia)
  • Uprawnienia kierowcy busa

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • W jaki sposób obserwowac dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Trening Umiejetności Społecznych
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Terapie wodne z wykorzystywaniem Koncepcji Halliwick i gier w wodzie w rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych- stopień I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Obsługa Neuroformy
  • Terapia motoryki ręki osób z niepełnosprawnością sprzężoną – ujęcie interdyscyplinarne
  • Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna – stopień I i II
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Dlaczego warto być wolontariuszem? Podstawy prawne
  • Techniki animacji w grupie
  • Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży

Fizjoterapeuci


Marzena Chodkiewicz – fizjoterapeuta

Kwalifikacje

  • Fizjoterapia (studia I stopnia)
  • Technik masażysta

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Koncepcja PNF – stopień I
  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Masaż Shantala
  • Stopa dziecka – diagnostyka i terapia
  • Kinesiology Taping – stopień I

Tomasz Jarczewski – fizjoterapeuta

Kwalifikacje

  • Fizjoterapia (studia II stopnia)
  • Instruktor Koncepcji Halliwick

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Koncepcja PNF – stopień I
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych- stopień I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Obsługa Neuroformy
  • Terapia Manualna wg Typaldosa D.O. Fascial Distortion Model
  • Rehabilitative Ultrasound Imaging (RUSI)  – Anatomia sonograficzna i sonofeedback w codziennej pracy fizjoterapeuty
  • Terapia ręki® – Funkcjonalne podejście do rozwoju małej motoryki PTR® – stopień I; Terapia ręki® – stopień II
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I, II
  • NDT Bobath Refresher Course
  • Terapia Neurorozwojowa NDT Bobath Basic
  • Kinesiology Taping – stopień I
  • Kinesiology Taping w pediatrii
  • INPP- integracja odruchów pierwotnych wg Sally Goddard-Blythe
  • Koncepcja Halliwick
  • Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych

Roman Kapusta – fizjoterapeuta

Kwalifikacje

  • Fizjoterapia
  • Instruktor pływania
  • Ratownik WOPR

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Masaż Shantala
  • Koncepcja PNF – stopień I
  • Wczesna rehabilitacja w MPDz.
  • Ruch rozwijający wg Weroniki Sherborne – stopień I
  • Terapia Integracji Sensorycznej – stopień I
  • Nowoczesne metody leczenia skolioz i zaburzeń propriocepcji
  • TIMP- diagnostyka wcześniaków

Justyna Przychodzka – fizjoterapeuta

Kwalifikacje

  • Wychowanie fizyczne (studia II stopnia)
  • Fizjoterapia (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Polski język migowy
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Terapia w Integracji Sensorycznej wg Ayers’
  • Koncepcja PNF – stopień I
  • Dry Needling – Igłoterapia sucha punktów spustowych DGSA
  • SI – Ewaluacja przy użyciu ustandaryzowanej oceny z zastosowaniem testu SIPT
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia wad postawy oraz skolioz wg Koncepcji FITS
  • Terapia motoryki ręki osób z niepełnosprawnością sprzężoną – ujęcie interdyscyplinarne
  • Rehabilitative Ultrasound Imaging (RUSI)  – Anatomia sonograficzna i sonofeedback w codziennej pracy fizjoterapeuty
  • SI wg Ayers’ – Ocena poprzez kliniczne obserwacje
  • SI Ayers’ – Teoria Integracji Sensorycznej według Ayres’ – I stopień
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej
  • System do oceny neuropsychologicznej i komunikacji pozawerbalnej C-Eye Pro
  • Kinesiology Taping – stopień I
  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne

Agata Wiercińska – fizjoterapeuta

Kwalifikacje

  • Fizjoterapia (studia I stopnia)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej. Stosowanie wytycznych SI w praktyce pedagogicznej
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych – stopień I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Masaż Shantala
  • Dry Needling – Igłoterapia sucha punktów spustowych DGSA
  • Rehabilitative Ultrasound Imaging (RUSI)  – Anatomia sonograficzna i sonofeedback w codziennej pracy fizjoterapeuty
  • Terapia ręki® – Funkcjonalne podejście do rozwoju małej motoryki PTR® – stopień I; Terapia ręki® – stopień II
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – stopień I, II, III
  • System do oceny neuropsychologicznej i komunikacji pozawerbalnej C-Eye Pro

Asystenci


Marlena Bielska – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Asystent osoby niepełnosprawnej i zależnej
  • Instruktor Masażu Shantala
  • Instruktor Masażu Shantala Body Touch®
  • Instruktor Koncepcji Halliwick
  • Opiekun medyczny
  • Uprawnienia kierowcy busa

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Terapia motoryki ręki z niepełnosprawnością sprzężoną – ujęcie interdyscyplinarne
  • Masaż klasyczny
  • Obsługa oraz wykorzystywanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
  • Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna – stopień I i II
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Praca z osobami niepełnosprawnymi niedowidzącymi i niedosłyszącymi w zakresie zastosowania i obsługi komputera oraz oprogramowania wspomagającego alternatywną komunikację
  • Jak pracując z ciałem niepełnosprawnego dziecka można wpływać na jego rozwój
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, a nie mogą
  • Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych

Dorota Dziekanowska – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych – stopień I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Masaż Shantala
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraka niepełnosprawnością – stopień I
  • Dziecko z autyzmem ABC teorii i praktyki
  • Strategie zapobiegania i radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi

Sylwia Wołujewicz-Cebulska – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Podstawy Hipoterapii
  • Hortiterapia
  • Masaż Shantala
  • „Ceramiczne ABC”- podstawy prowadzenia zajęć z ceramiki dla nauczycieli, terapeutów, opiekunów

Karolina Cieślak – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Hortiterapia
  • „Ceramiczne ABC”- podstawy prowadzenia zajęć z ceramiki dla nauczycieli, terapeutów, opiekunów

Marcin Domalisz – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Metodyka Terapii Zajęciowej z elementami socjoterapii i psychoterapii

Mariusz Groning – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Hortiterapia
  • Asystent osoby niepełnosprawnej i zależnej
  • Alternatywne formy komunikacji w terapii i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami

Uliana Ivasko – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Pielęgniarstwo (szkoła licealna)

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Trening umiejętności komunikacyjnych z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Masaż klasyczny

Larysa Kawalec – asystent osoby z niepełnosprawnością


Paulina Kołodziejczyk – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Pierwsza pomoc przedmedyczna

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • „Ceramiczne ABC”- podstawy prowadzenia zajęć z ceramiki dla nauczycieli, terapeutów, opiekunów
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Hortiterapia
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • MNRI® – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych – stopień I
  • MNRI® – Terapia NeuroTaktylna
  • Terapia motoryki ręki osób z niepełnosprawnością sprzężoną – ujęcie interdyscyplinarne
  • Masaż Shantala
  • Masaż klasyczny – stopień I i II
  • Alternatywne i wspomagające metody porozumiewania się
  • Wprowadzenie ACC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Diagnoza i terapia neuropsychologiczna w pracy z dziećmi ze złożoną niepełnosprawnością

Marek Kościak – asystent osoby z niepełnosprawnością


Agnieszka Kozieł – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Asystent osoby niepełnosprawnej i zależnej
  • Opiekun medyczny

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Program BoardMaker&Speaking Dynamically Pro
  • Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna – stopień I
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I, II
  • Zaburzenia funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – stopień I, II, III
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Praca z osobami niepełnosprawnymi niedowidzącymi i niedosłyszącymi w zakresie obsługi komputera oraz oprogramowania wspomagającego alternatywną komunikację
  • Jak pracując z ciałem niepełnosprawnego dziecka można wpływać na jego rozwój
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, a nie mogą
  • Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych

Izabela Ling-Kowalska – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • „Ceramiczne ABC”- podstawy prowadzenia zajęć z ceramiki dla nauczycieli, terapeutów, opiekunów
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Masaż Shantala
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
  • Diagnoza AAC
  • Język migowy
  • Koncepcja Halliwick – stopień I
  • Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych

Marta Lipka – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • „Ceramiczne ABC”- podstawy prowadzenia zajęć z ceramiki dla nauczycieli, terapeutów, opiekunów
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Podstawy Muzykoterapii, Choreoterapii i Chromoterapii
  • MNRI® – Integracja Odruchów Wzrokowych i Słuchowych
  • Muzykoterapia
  • Masaż Shantala

Małgorzata Nasternak – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”

Renata Niemczuk – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Asystent osoby niepełnosprawnej i zależnej
  • Instruktor Koncepcji Halliwick
  • Opiekun medyczny
  • Uprawnienia kierowcy busa

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Terapia motoryki ręki osób z niepełnosprawnością sprzężoną – ujęcie interdyscyplinarne
  • Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna – stopień I i II
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Praca z osobami niepełnosprawnymi niedowidzącymi i niedosłyszącymi w zakresie zastosowania i obsługi komputera oraz oprogramowania wspomagającego alternatywną komunikację
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Jak pracując z ciałem niepełnosprawnego dziecka można wpływać na jego rozwój
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, a nie mogą
  • Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych
  • Jak pracować z rodzicami dziecka niepełnosprawnego


Kwalifikacje

  • Animator kultury
  • Modelarz ceramiki wyrobów użytkowych i dekoracyjnych
  • Opiekun osób niepełnosprawnych
  • Opiekun dziecięcy

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych

Agata Radziewicz – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Ratownictwo medyczne i pierwsza pomoc
  • Hortiterapia
  • Dogoterapia – edukacja i terapia z udziałem psów
  • W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Alternatywne formy komunikacji w terapii i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
  • Zastosowanie terapii wodnych w usprawnianiu osób z niepełnosprawnościami  
  • Masaż Shantala
  • Koncepcja Halliwick – stopień I
  • Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z elementami neuropsychologii

Natalia Słomińska – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Trening umiejętności komunikacyjnych z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Bajkoterapia

Renata Szczepanik – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej
  • Asystent osoby niepełnosprawnej
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • „Ceramiczne ABC”- podstawy prowadzenia zajęć z ceramiki dla nauczycieli, terapeutów, opiekunów
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Integracja Sensoryczna
  • Hortiterapia
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I i II
  • Alternatywne i wspomagające metody porozumiewania się
  • Diagnoza AAC
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Strategie zapobiegania i radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi

Małgorzata Świercz – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Terapie wodne z wykorzystaniem koncepcji Halliwick i gier w wodzie w rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”

Anna Taras – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kwalifikacje

  • Instruktor Terapii Zajęciowej

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • „Ceramiczne ABC”- podstawy prowadzenia zajęć z ceramiki dla nauczycieli, terapeutów, opiekunów
  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Podstawy pedagogiki specjalnej z elementami terapii poznawczo-behawioralnej,

Andrzej Torczyło – asystent osoby z niepełnosprawnością

Kursy, szkolenia, warsztaty

  • Praca z dorosłymi osobami ze sprzężonymi ograniczeniami sprawności i zaburzeniem ze spektrum autyzmu – realizacja założeń ustawy „Za życiem”
  • Przygotowanie i prowadzenie osoby niepełnosprawnej w procesach Animaloterapii i Hipoterapii

Posiadamy status Organizacji Pożytku Publicznego KRS 0000129427

Skip to content