Wykorzystanie MÓWika podczas terapii alternatywnych form porozumiewania się i mowy. Ania uczy się piosenki związanej z nadchodzącym Dniem Niepodległości. Zajęcia realizow
Wykorzystanie MÓWika podczas terapii alternatywnych form porozumiewania się i mowy. Ania uczy się piosenki związanej z nadchodzącym Dniem Niepodległości. Zajęcia realizow
Zajęcia motoryki ręki oraz koordynacji wzrokowo – ruchowej, realizowane w ramach projektu PFRON „Balustrady i poręcze”.
Terapie wad postaw i chodu. Zajęcia realizowane w ramach projektu PFRON „Balustrady i poręcze”.
Terapie poznawcze i rozwoju społecznego realizowane w ramach projektu PFRON „Balustrady i poręcze”.
Terapie sprawności manualnej, realizowane w ramach projektu z dofinansowaniem PFRON „Balustrady i poręcze”.
Terapie poznawcze i rozwoju społecznego z wykorzystaniem magicznego dywanu i Sali Doświadczenia Świata. Zajęcia realizowane w ramach projektu PFRON „Balustrady i po
Zajęcia z zakresu terapii poznawczych realizowane przy użyciu Neuroformy. Inowacyjne urządzenie pozwala na uzupełnienie procesów terapeutycznych w zakresie funkcji poznaw
Rozwijanie funkcji poznawczych to jeden z kluczowych elementów terapii naszych Podopiecznych, to dzięki nim możliwe jest odbieranie, przetwarzanie i przechowywanie bodźcó
Fotorelacja z zajęć w ramach projektu PFRON „Balustrady i poręcze”.
Relacja z zajęć prowadzonych w ramach projektu PFRON „Balustrady i poręcze”.
Zajęcia muzyczne z wykorzystaniem pianina, bongosów oraz chimesów mają głęboki wpływ na zdolność uczenia się, koncentrację oraz emocje. Pomagają naszym uczniom w poznawan
Podczas zajęć realizowanych w ramach projektu PFRON „Balustrady i poręcze” usprawniane są funkcje poznawcze a dzięki zastosowaniu podczas tego procesu metody